Wysyłaj potwierdzenia przelewu z panelu klienta

Z myślą o naszych Klientach wyposażyliśmy Panel Klienta w kolejną funkcjonalność, która skraca czas potrzebny na zasilanie Twojego konta. Nowe rozwiązanie umożliwia błyskawiczne przesyłanie potwierdzania zasilania konta bez konieczności wykonywania tej czynności za pomocą poczty elektronicznej.

Jak to działało dotąd?

Do tej pory jeśli stan twoje konta osiągał zbyt niskie saldo, otrzymywałeś automatyczne powiadomienie SMS-owe oraz email-owe o możliwej blokadzie kart paliwowych oraz prośbę o zasilenia konta oraz przesłanie do nas potwierdzenia przelewu na adres: biuro@flotex.pl

Co zmienia nowa funkcjonalność?

Od teraz jeśli otrzymasz automatyczne powiadomienie o niskim saldzie,  dzięki nowej funkcjonalności nie musisz już logować się na swoją pocztę mailową. Możesz przesłać nam potwierdzenie przelewu bezpośrednio przez Panel Klienta. Oczywiście nadal możesz wysyłać potwierdzenie na adres: biuro@flotex.pl

Jak skorzystać z nowej funkcjonalności?

Po zalogowaniu się do swojego Panelu Klienta na pasku menu głównego znajdziesz nową zakładkę – Załącz wpłatę. Po przejściu na nią zostaniesz poproszony o podanie daty i kwoty wpłaty, a także załączenie pliku w formacie PDF zawierający potwierdzenie dokonanej wpłaty. Kliknięcie w przycisk Wyślij spowoduj przesłanie wprowadzonych informacji bezpośrednio do naszego Biura Obsługi Klienta.